Dagens citat - 25 Juli

Jeg vil forsøge mig med at ligge "Dagens citat" ind. Jeg følger flere sider, hvor jeg læser citater -  Det kan nogle gange hjælpe på både gode og især dårlige dage, hvor tanker fylder alt.
Nogle citater kan fremkalde glæde, tårer, vrede, viljestyrke, selvindsigt, energi, inspiration, håb og præge vores livssyn. Måske kan du få glæde af at læse nogle af disse citater jeg løbende lægger op!


Jeg tænker, har angst og uro i både krop og hoved hver dag. Det er noget jeg har og stadig slås rigtig meget med i de tre år jeg har været syg, og ekstra meget på de dårligere dag, hvilket der desværre er mange af :(
Dette citat er rigtig, hvis du kan ændre dine tanker, kan du også ændre din verden. Men det betyder ikke bare at så gør man lige det. Det er en hård og næsten umulig opgave som kræver meget selvindsigt. Det er en process og kamp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar