20 Random Facts


Hej! Her kommer det første indlæg fra mig, med 20 facts så I kan lære mig lidt
bedre at kende. Jeg har taget dette citat, fordi man skal gribe livet mens man er her noget som mange inklusiv jeg selv godt kan tage ved lære af!

1. Jeg er mega langsom (siger alle altid til mig!)

2. Jeg ser op til personer som udstråler at de hviler i sig selv!!

3. Jeg er lige blevet student! (Wuhu!!)

4. Jeg kalder indlæg for oplæg (ikke professionel blogger..)

5. Jeg lidt for meget sundhedsfreak!

6. Jeg er perfektionist til fingre spidserne

7. Jeg er bange for fugle, skovsnegle og edderkopper! 

8. Jeg hader januar og febuar (depri måneder!)


9. Jeg elsker hunde, især Cavalier King Charles

10. Jeg hader matematik (but don't we all? haha ej)

11. Jeg synes psykologi er super spændende

12. Jeg drømmer om at få et bedre selvværd

13. Vil MEGA gerne ud og opleve verden

14. Jeg er pisse dårlig til grammatik (Sorry på forhånd!)

15. Jeg er meget følsom person

16. Jeg sætter meget pris på mine tætteste veninder

17. Jeg er en fighter! (Har/ er stadig syg)

18. Jeg går ALTID en tur om dagen

19.  Vil sindssygt gerne designe mit eget hus en gang!

20.  Jeg hader at se sport, da jeg i barndommen er blevet slæbt til alt for mange håndboldkampe!!


Knus Line :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar