Dagens Citat - 1 August

Kender i det? Man siger noget andet end hvad man føler. Det hårdeste ved at have en psykisk sygdom er at det er noget der foregår inden i en selv. Det er kun en selv, der ved hjælp af redskaber, samt tiden som lærermester kan lære løse, håndtere eller "reparerer" problemet. Det er noget andet når det er fysisk, hvor andre kan "fikse" problemet.
Jeg har de sidste par år blandt folk brugt sætningen "Jeg er ok" eller "Jeg har det fint" når nogle har spurgt, fordi jeg enten har været flov eller følt det som det nemmeste svar! I virkeligheden har jeg været lige ved at knække sammen.
Jeg hverken kan eller vil dog længere skjule det! - Jeg prøver nu, at være ærlig omkring at jeg har det skidt, og det tager tid før jeg begynder at få det bedre - Så selvom jeg godt kan være glad den ene dag, pænt i tøjet og arrangeret er det ikke uden bekymringer, kontrol og tanker i baghovedet!:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar