Causaul black summer-outfit

Bukser Zara // Bluse Nelly // Jakke H&M // Sandaler Trendyslippers // Hårelastik Mosscopenhagen

Hej med jer! Dette er mit først modeindlæg her på bloggen. Jeg må ærlig indrømme jeg har været meget i tvivl om jeg skulle ligge billeder op ad mig selv, når dette ikke er mit 100 procent ideelle  kropsbillede at sende ud til andre piger, jeg ikke helt fysisk er der hvor den skal være endnu, men hvornår det bliver det ved jeg ikke, for min psyke svingers meget -  Så jeg vil ikke længere vente med at blogge det, da jeg på de gode dage godt kan lide at tage modebilleder sammen med min søde og meget hjælpsom veninde, som i øvrigt har sin egen blog(Her) og hjælper mig med hvordan denne her blogger verden foregår og fungere!

Tøj kan man aldrig få for meget af hvis du spørger mig! Det er ikke fordi jeg går vildt meget op i mode og skal eller læse diverse modeblade, modebloggere eller skal have mærkevaretøj osv. - men jeg kan godt lide outfittes som dette der er meget klassisk og stilrent! - Jeg elsker sort, som i nok også godt kan se (det kommer også til at gå igen i mange af mine oufites) - Det passer til alt og ser elegant og enkelt ud.
Jeg har længe godt kunne tænke mig et par loose-fit bukser, og da jeg var en sammen med min tante i Zara fandt hun disse! - og de er ligeså lækre at have på som de ser ud! 
Udsalg er altid lækkert og både jakken og skoene er købt til halv pris! :) 
Hvad synes i om oufittet ?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar