Homemade denimskirt

Nederdel Genbrugern // Bælte Genbrugern // T- Shirt H&M // Ur Pilgrim // Briller Polo raphal Lauren

Hej med jer her kommer endnu et sommer-outfit. Der er ingen tvivl om at Denim inspireret nederdel (og kjoler) med knapper har længe været, og bliver ved med at være populære. I har måske selv en nederdel eller lignende kjole? – ellers har i med garanti set andre været iført sådan en lækker sag! Der er noget "søde pige" men også "moderne voksen-artig" over nederdelen!
Jeg går rent faktisk meget sjældent med nederdel i hverdagen. Det er som oftes kun hvis jeg skal i byen eller en festanledning at jeg hopper i kjoler og nederdel, da jeg ikke er den store Nederdel/kjole pige!

Men lige denne sag synes jeg er super elegant og bestemt heller ikke for fin til hverdag, da den har det blå cowboylook! 

Nederdelen bliver designet i alle prisklasser, alt efter hvor du køber den. Min denim nederdel er en meget billig udgave, da det var min veninde som fandt den en par cowboybukser i den lokal genbruger og syede den bukserne om til denne lækre nederdel! 

Nederdelen findes også i flere varianter/udgaver end bare blå cowboy alt efter hvilken anledning man ønsker at bruge den. Jeg ejer nemlig også to mere lidt ”finere” nederdele i sort og brun ruskind, som passer godt til efteråret og vinter, og som men det er primært bruger til festlige lejligheder.

Bæltet er også for genbrugeren og giver et godt look til nederdelen. Blusen fladt jeg tilfældigvis over i en stor rodestak sat ned til sølle 50 kr. i H&M

Og mit elskede guldur har jeg heller ikke givet meget for, da det ikke er den dyre og ægte udgave, men blot fra pilgrim, men jeg ELSKER den, og går ofte med den! Jeg har aldrig været til smykker men er blevet det i løbet af de sidste par år. Ure og hængeøreringe er jeg især blevet vilde med! Smykker klæder også mine briller synes jeg! Mine briller er egentlig med styrke og jeg burde derfor gå med dem, men glemmer det ret ofte! – Ups…


Hvad synes i om outfittet?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar